Goodgame Studios dosáhlo nového milníku v historii společnosti s více než miliardou eur v tržbách generovaných ze své značky „Empire“. Hry ve světě Empire zahrnují strategickou klasiku Goodgame Empire a její mobilní vedlejší produkty Empire: Four Kingdoms, Empire: Age of Knights a Empire: World War III. Více než 220 milionů registrovaných hráčů z celého světa je nadšeno z titulů ve vesmíru Empire hamburské společnosti.
Goodgame Empire, první hra ve vesmíru „Empire“, spatřila světlo světa online již v srpnu 2011. Za posledních jedenáct let se hra na hrdiny těšila velké oblibě a získala několik ocenění, včetně „Nejlepší prohlížečová hra“ na European Games Awards, „Nejlepší strategické prohlížečové MMO“ na MMO of the Year Awards a naposledy jako „evergreen“ na German Developer Award 2021. S vydáním Empire: Four Kingdoms v lednu 2013, virtuální království dobylo i mobilní svět a bylo oceněno jako „Nejlepší MMO pro příležitostné hraní v prohlížeči“ v cenách MMO roku a „Nejlepší mobilní hra“ na European Games Awards. V roce 2019 byla značka „Empire“ rozšířena o dvě mobilní hry Empire: World War III a Empire: Age of Knights. Hry značky „Empire“ jsou každý měsíc vybaveny novým obsahem a technickými aktualizacemi. Goodgame Empire byla například migrována z Flash na HTML5 v roce 2020 a Goodgame Empire a Empire: Four Kingdoms nedávno představily nejnovější aktualizaci „Generals & Skills“.
„Jsme velmi hrdí na to, že jsme založili mezinárodní značku „Made in Germany“, která generuje více než jednu miliardu eur na vysoce konkurenčním trhu. Je to vynikající úspěch založený na neustálém nasazení, výrazném know-how a důsledné inovaci všech týmů,“ říká Oleg Rößger, generální ředitel Goodgame Studios a dodává: „Rád bych využil této příležitosti a poděkoval všem zaměstnancům a kolegům ve společnosti Goodgame. Studios, bez jejichž vášně by tento úspěch nebyl možný.“
Napsat komentář