Rok co rok k nám přichází. Stejně jako roční období, i Call of Duty se moc nezmění. To se má zvrátit tento rok, kdy na hře dělá populární studio Treyarch a spousta fanoušků věří, že to bude spása nejmilovanější, ale zároveň nejnenáviděnější multiplayerové (a ano, uznávám, také singleplayerové) akce, která provází naše herní životy už téměř dvanáct dlouhých let. Zanedlouho začne očekávaná beta, kvůli níž je důvod oslavovat, jelikož je tohle první oficiální test hry před vydáním po několika dílech. A tak jsme si říkali, že bychom vám mohli sepsat ty nejžhavější novinky, jež vás tento ročník čekají.
Z důvodu vražedné netrpělivosti se hráči ptají. A ptají se hodně. Proto se designér hry David Vonderhaar rozhodl, že odpoví na několik běžných otázek a pokusí se hráče trochu ochladit, než si budou moci na vlastní kůži hru vyzkoušet. Zazněl jeden velmi důležitý dotaz. A to jestli tvůrci někdy přemýšleli nad tím, že by přivedli staré zbraně a mapy zpět k „životu“. Vanderhaar se prořekl a z jeho odpovědi vyznělo, že zrovna tuhle myšlenku ze stolu nesmetli. Zatím si ale nedělejte plané naděje, jen tuto skutečnost lehce naznačil a to, jestli si opět zařádíme se starými dobrými kvéry, se dozvíme až po vydání. Také přišla řeč na specialisty, kteří byli odhaleni v plném rozsahu, stejně jako scorestreaky. Na otázku, zda si budeme moci specialisty vyzkoušet hned na začátku, či si je budeme muset pracně odemknout odvětil, že polovina specialistů bude dána podle levelu a budeme muset využít tokeny. Dodal, že každý z nich bude mít vlastní postup.
Nechyběla ani zmínka o betě, o které jsem mluvil. Fanoušky zajímalo, zda bude mít blízký test omezení levelu. Na to Vanderhaar opáčil: „Máme plány. Ano i ne, to je odpověď.“ To bylo vše, co z něj hráči vyloudili a zdá se, že na nalezení zbylých odpovědi bude potřeba další dávka trpělivosti. Beta pro PS4 nastane za pár dní a pro PC a Xbox One za týden. Plné hry se dočkáme 6. listopadu letošního roku. Nu, nezbývá, než vývojářům věřit.
Napsat komentář