Menu

Cloudbuilt – Frenetický parkour? Proč ne?

Cloudbuilt je nenápadná hra s grafikou alá Borderlands, která si zakládá na svébytném parkouru, tzn. akrobatickém pohybu, který pro své potřeby znatelně vylepšuje.V Cloudbuilt hrajete za ducha malé dívenky, která je po vážné nehodě těžce zraněná, připoutaná ke svému nemocničnímu lůžku. V předlouhých monolozích dívenka uvažuje nad holou existencí, nad tím, co ji v životě ještě čeká a hlavně nad svým současným velmi bídným stavem. Monology jsou, abych pravdu řekl, poměrně zbytečné. Násilně se zde snaží plnit roli jakéhosi příběhu, avšak ve výsledku se jedná jen o nudné žvásty. Cloudbuilt se však nesaží ohromit příběhem a svou hloubkou. Cloudbuilt je hlavně o svižném nápaditém parkouru.

ss_76d3aab202a9a1752f054ec6a00b2c638a195fb8.600x338

Prozaický, leč těžko proveditelný cíl

Hra je rozdělena do oblastí, na nichž se odehrávají jednotlivé mise. Cíl je prozaický. Stačí doběhnout do cíle. Vaše hrdinka je neuvěřitelně rychlá. Rychlejší, než kdejaké auto v závodní hře. K tomu je navíc obratná. Ovládá techniky jako wallrun, přeskakování se zdi na zeď a podobně. Hrdinka má na zádech stroj připomínající tryskový baťoh. S ním se dokáže dostat tam, kam se lidská bytost sama dostat nedokáže. Trysky udrží v provozu několik vteřit, poté je třeba na chvíli zastavit a doplnit energii. S tryskami dokáže provést třicetimetrový wallrun. Vyběhnout na desetimetrovou stěnu, či skočit dvacet metrů. Dále má k dispozici jednoduchou zbraň se třemi režimi. Bez nabíjení střílí slabé střely. S chvilkovým nabitím středně silné a při opravdu dlouhém nabíjení velmi silné. Ale Cloudbuilt není střílečka. Nepřátelé zde mají roli překážky, přez ní je třeba se co nejrychleji dostat. Nehledě na to, zda nepřítele rozstřílíte, či ne. Jste li odpůrci násilí ve hrách, můžete zajásat. Zde bojujete pouze proti robotickým nepřátelům. A z těch se po adekvátní salvě pouze symbolicky zakouří. Sem tam vám v cestě budou stát miny. Ty je také vhodné rozsřílet nebo obejít.

ss_64d8dc4cfbcf9eb2f940dc1ecbb7bb5c5c0cd679.600x338

Sakra to je těžký!

Čas. To je hlavní jednotka celé hry. Levely musíte dokončit za co nejkratší časový úsek. Méně smrtí = menší časová penalta. Ze začátku jsem neměl problém dokončit level na ohodnocení A/B, později jsem byl šťasný za céčko a ke konci jsem si přával level vůbec dokončit. Poslední levely byly pekelně obtížné a hlavně dlouhé. V levelech se sem tam nachází checkpoity. Na hře mi opravdu vadí jedna věc. Jestliže zemřete hned na začátku levelu a opakujete jej z úplného startu, pokračujete s nekompromisní časovou penaltou. Chcete-li jí předejít, musít zbytečně klikat na spoustu kolonek a restartovat level manuálně. Hra je možná až trochu obtížná a rozhodně nesedne úplně každému. Hledáte-li pořádnou parkourovou hru, či snad něco, co se dá hrát jen tak příležitostně, klidně do Cloudbuilt jděte. Žádná hrůza to nebyla.

Žádné komentáře

Playhit TV

Česká databáze her

Reklama